زمان جاري : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:52 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
در حال بارگيري لطفا صبر کنيد...
صفحه اصلي / والیبال / برزیل در صدر رده بندی والیبال زنان جهان
ارسال پاسخ
zohreh آفلاين


ارسال‌ها : 2

عضويت:12 /9 /1393

مرورگر:

برزیل در صدر رده بندی والیبال زنان جهان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان برزیل با یک پله صعود به صدر جدول رده بندی آمد و جایگزین ایالات متحده شد. تیم ملی زنان آمریکا نیز با کسب 305 امتیاز در رتبه دوم این رده بندی قرار گرفت.
تیم های ملی والیبال زنان ژاپن و چین از قاره آسیا به ترتیب با 291 و 241 امتیاز در رتبه های سوم و پنجم جهان قرار گرفتند که نسبت به رده بندی قبل تغییری در جدول نداشتند. تیم ملی والیبال زنان ایتالیا نیز با 260 امتیاز رتبه چهارم را برای خود حفظ کرد.
در این رده بندی تیم ملی والیبال زنان روسیه با 175 امتیاز همچنان رتبه ششم را در اختیار دارد، اما صربستان با 165 امتیاز و دو پله صعود به مکان هفتمی جهان رسید.
تیم های ملی والیبال زنان کشورهای جمهوری دومینیکن، آلمان و کره جنوبی به ترتیب با 130، 126و 122 امتیاز در رتبه های هشتم تا دهم قرار گرفتند.
ترکیه، الجزایر، لهستان، کینا، کوبا، تایلند، پرو، هلند، آرژانتین و پرتوریکو نیز در مکان های یازدهم تا بیستم آخرین رده بندی والیبال زنان جهان قرار دارند.
تیم ملی والیبال زنان کشورمان همچنان با پنج امتیاز در رتبه نود و سوم جهان است و نسبت به دوره قبل تغییری در جایگاه خود نداشته است.

جمعه 14 آذر 1393 - 09:24
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير




برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامی حقوق این سایت اعم از قالب و مطالب برای این انجمن محفوظ است .