loading...
انجمن ورزشی پنجم اردیبهشت
آخرین ارسال های انجمن

.....

siyasat110 بازدید : 78 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

سلام ب همگی

مدیر سایت ک فعال نیس گفتم من تبریک بگم سال تحصیلیه جدیدوالبته باتاخیر

 

 

 

مثلااینجاانجمن ورزشیه مدرسمونه......(مدیرسایت)

امروز مسابقه ی طناب کشی بود تومدرسمون ک دقیق یادم نیس چی شد.....ولی خوب کلاسه ماباافتخارباخت

مسابقه ی والیبالم ک بعد چن روز شنبه تموم شد ک بین کلاس ماودوم ریاضیابود.....ک اونم باافتخارباختیم...2-1..

امروزم دوم تجربیا بادوم انسانیامسابقه داشتن ک انسانیا نیومدنو بازیرو تجربیا الکی بردن......

تاالان قط خبرایی ک داشتم همینابود.....

ایناکاره من نیس ک بیام بگم......بایدمدیرسایت تشریف بیارنوبگن.....اماخوب نیومدن دیگه.....

مدیرسایت جان نمیتونی بروکنار....من هستمااااااا......

فعلا خدافظ همگی...ببخشیدحرفام یکم بی سروتهه چون دارم کارایه دیگمم انجام میدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 1,284
  • بازدید کلی : 35,607